lördag, januari 03, 2009

Det är inte förbjudet..

..att kidnappa sin make! Det gjorde jag igår. Jag var ledig. Togge-stackarn jobbade och sen tränade han.

Jag vaknade upp från min depp och tänkte att nej fan så här kan vi inte ha det. Klockan ett bokade jag ett hotellrum i centrala staden. Klockan tre checkade jag in. Klockan halv fem stämde jag träff med min make vid den stora julganen på Stortorget.

Intet ont anandes kom min lilla make där med sin ryggsäck och blev insläpad på ett hotellrum. Jag lovar, hans min var riktigt härlig. Tyvärr trodde han att jag vunnit 100 mille på lotto men det hade jag ju tyvärr inte.

Kvällen blev megamys i alla fall. Vi tog en öl på Bishops, åt mat på Le Cardinal och dessert på Mollbergs restaurang med det besvärliga franska namnet. Sen stannade vi på rummet.
SLUT

Se så glad han blev!

Se så glad JAG blev

Togge har gosat ner sig i sängen och väntar på sin kära hustru


2 kommentarer:

Marsala sa...

Men... Gick ni bara och la er...??? ;)

Anonym sa...

Vilken underbar överraskning! En sådan skulle man vilja bli utsatt för!