onsdag, oktober 28, 2009

Gräsänka spelar inte blues

Här sitter jag och har haft en härlig ledig dag. Jag har firat nationaldagen. Togge har lämnat mig för Hufvudstaden och jag dansar på bordet. Eller nja..inte precis. Hur kan det komma sig att det blir så rörigt när Togge lämnar? Benvärmare och sockor på köksbordet. Vems är dom? Hur hamnade dom där? Hupp, det är visst mina..

Jag har bjudit kära mor på tapas och sangria och kära sonen har underhållit oss med gitarrspel. När hon lämnat blev det tonårskväll med Twilight, ostbågar och cola. Nice.

Och så hittade Timpa ett mynt som han tror är värt 10000 minst. Hoppas det isåfall. Kan bli en bra grund för körkort mm.
En bra dag.

Åh jag glömde, käre svärfar Sten tycks vara utom fara också. Har oroat mig för honom några dagar för han ligger inne på sjukan i Lund. Stor kram Sten!

Inga kommentarer: