fredag, november 27, 2009

Dagens stora nyhet




Vi ska flytta. Till den här lägenheten i Landskrona. 124 kvadrat fördelat på tre rum. Och ser ni, ser ni? Vi får ett alldeles runt rum! Tyvärr får inte Timpa plats hos oss utan får en alldeles egen lya ett par kvarter bort..
Den får han tillgång till på jullovet. Nån som blir sugen på att hjälpa till att måla, fixa och feja?
Tänk, hans alldeles egna första lya. Hur ska jag reda ut det? Min bebis.
Bilderna har jag lånat från vår nya hyresvärds hemsida, se här.

4 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Jag vill bara förtydliga att det självklart finns plats för Timpa i lägenheten om det nu skulle visa sig att han inte trivs med att bo ensam.Det är Timpas egen önskan att få prova på att ha eget.

Anonym sa...

Ser lite billigt ut tycker jag.

Anna-Eva sa...

Ja men det är det också..vem du nu är. Gissa hyran vetja

Anonym sa...

Mellan 7500-8500 skulle jag tro. och jag skojade bara, ser jättefint ut.