tisdag, mars 15, 2011

Det händer så mycket

Det händer verkligen så mycket i mitt liv just nu så jag hinner inte med. Det är väl det som kallas att vara mitt i livet.

Jag har kommit till semifinal i Årets bak-och dessertmästare för andra året i rad!
Jag har börjat nytt jobb som jag trivs alldeles utmärkt med.
Jag har vunnit en vinst till, att ett recept som jag skickade in till en tävling ska publiceras i en kokbok. Det är en bok för att fira Västerbottensostens 100 års jubileum.

Och så börjar det bli dags att bruka kolonin. Och så fort det blir lite varmare ska vi sova över också.

Samtidigt försöker vi få färdigt inredningen i vår lägenhet. Det har varit lite stiljtje på den fronten.

Och så ska man ju hinna mysa och umgås med familj och vänner också. Puh!

Men kul är det att det rullar på så glatt allting!

Och det är bra med oss allesammans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis - flyt med och njut. Birgitta

Anna-Eva sa...

Tack så mycket. Det ska jag :)