måndag, april 16, 2007

Allmänt babbel

Jaha ja, då har det gått 4 veckor sedan jag lade om min kost. Vikten har nu varit oförändrad sedan två veckor tillbaka och ändå har det försvunnit centrimetrar överallt på kroppen. Det är ju märkligt. Allt som allt har det försvunnit 10 cm från magen, då är det bara 21 cm kvar som ska bort, minst. Blä, varför har jag sån dum figur där allt, nästan, lägger sig kring magen? Hatar det.

I morgon reser jag och Samra till Kista och ska gå på utbildning. Det blir ett späckat schema och inte någon tid för nöjen direkt men det ska bli jättekul!!

Och på fredag åker jag och Togge till Göteborg. Vi ska bo på det här hotellet och vi ska se den här uppsättningen och så ska vi väl äta nåt kul och gott någonstans också. Men mest ska vi koppla av från alla vardagsbekymmer. En aktiv vecka med andra ord. Och, by the way, är det någon som är intresserad av att köpa en 14-åring? Vi snackar billigt här alltså! Nån som vill slå till? Hör av er i så fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har en jämnårig här annars som han kan leka med under tiden ;-) Hulda.

Kinna Jonsson sa...

Du är inte ensam om det kan vara någon tröst. ett litet lager ligger runt min mage också och den ska bort. =)