onsdag, april 16, 2008

Balkonger


13 kommentarer:

Julhuset sa...

Balkonger som piggar upp betraktaren,vad härligt med färg.

Anonym sa...

De färgglada balkongerna ger utan tvekan ett annars trist betonghus ett rejält lyft :D

Anonym sa...

Ovanligt. Kul med färgerna på balkongerna mot det trist gråa huset.

Klimakteriehäxan sa...

Dom har åtminstone försökt!!!

Åsa sa...

Härliga färger i en annars grå miljö, får mig att tänka på glass =)

Anonym sa...

Kul med lite färg på balkongerna åtminstone!

Mia sa...

Vilka färgglada balkonger. Det hade varit kul om de målat föntrena också. :)

Kul tema.

Ha en bra dag!!

Ninni sa...

Oj vilka färger på balkongerna, ovanligt för att vara i Sverige...Men det piggar upp med lite färg även om jag kan tycka att här där jag bor är det ofta lite för mycket av den varan. Såg att det kanske blir strejk, jag måste läsa på lite bättre... man blir lite borta från svenska nyheter här, trots Internet. Jobbar också som sjuksköterska i Sverige.
Ha en skön onsdag! Ninni

Nässelblom och choklad sa...

Balkongerna är verkligen snygga - känns som om jag själv har passerat dem någon gång och lagt märke till dem!

Anonym sa...

Hihi, vilka färgglada balkonger!!!!!!

Boel sa...

Tänk så mkt som händer med lite färgklickar! Plötsligt ser det trevligt ut!

Husbilen Credo sa...

Någon som tänkt till och erbjudit målning i lite läckrare färget - gott - lite färg piggar alltid upp - oavsett ålder

Anonym sa...

fräckt med så olika färger