tisdag, maj 06, 2008

Blommigt


12 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Det är så magiskt vackert med blommande körsbärsträd. Jag önskar att de skulle blomma mycket längre!

Marsala sa...

http://tankar-frn.blogspot.com/
Knäppte dessa i förrgår. Doften är bättre än de japanska. Här blir det biggaråer också!

Ninni sa...

Vilken ljuvligt romantisk bild! Vilka färger! Kan bara hålla med om att man borde få njuta en längre tid!

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

detta e våren på väg..

Är det japanskt körsbärsträd??

Gullvi

Boel sa...

Så härlig bild, med det rosa mot den blåblåa himlen. Det är bara att njuta nu.

Randi sa...

Det här är VÅR för mig.
Att få sitta där med en latte och jordgubbstårta är Lycka!

Della sa...

Vilka fantastiskt vackra blommor det är. Det står två sådana träd alldeles utanför mitt jobb - jag ska ta med kameran och knäppa några bilder.

Anonym sa...

Du har hela sidan i samma nyans! Häftigt! Synd att doften inte följer med.

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Jag tänker också Japan. Dessutom lagar dom Japansk mat på TV just nu.

Anonym sa...

Ja, det är något speciellt med körsbärsblommor...

Fritt ur hjärtat sa...

Varje vår vill jag ha ett eget Körsbär!!

Åsa sa...

Vilka vackra färger och vad underbar vårbild =)