tisdag, mars 24, 2009

Jag gråter, jag sliter mitt hår i förtvivlan

Min chef har förbjudit min underbara nya look. Den är inte i linje med Helsingborgs Lasaretts policy. Jag måste ändra på långkalsingar och nattlinne men det verkar som om raggsockar och gröna Foppa-imitationer med pärlor är ok? Jag hoppas verkligen det för det är inte riktigt jag annars.

Inga missförstånd nu, tack. Alla vet hurdan jag är och att jag inte skulle snacka skit om jobb eller chefer på riktigt. Och med tanke på att jag lämnar ut både mitt riktiga namn och hur jag ser ut på den här bloggen kan jag inte vara hur förarglig som helst eftersom jag aldrig fått varken hot-mail eller andra obehag av mina inlägg. Svimma lugnt.

2 kommentarer:

Marsala sa...

Jag som alltid har undrat vad "hotmail" är för nåt ;-)

Anonym sa...

Tack för att du inte har de gröna på jobbet utan de rosa...