söndag, mars 22, 2009

Söndagsblues

Jag är alldeles vanvettigt trött. Det finns just ingen anledning till det så jag tycker inte om det. Våren skulle komma, skrek alla löpsedlar förra veckan, men här är det bara mulet, mulet och mulet.

Mamma är hemma igen och även hon är trött och det är ju förståeligt men hon vill inte acceptera det. Nu är hon i alla fall ordentligt genomgången och allting fungerar precis som det ska efter operationen. Skönt.

Togge fyller år nästa vecka och jag håller på och bakar lite men jag gör inget nyskapande så jag har inget att matblogga om.

Timpa åker till Polen på skolresa nästa helg och det ska bli skönt att vara BF.

Nehej, nu ska jag göra deg och sen ska vi se på en trevlig (förhoppningsvis) fransk film som vi köpte i Gbg.

Tjingeling(obs EJ Tingeling!), livet går vidare.

Inga kommentarer: