lördag, maj 23, 2009

Det är synd om mig!

Jag hade sett fram emot att gå på fest idag och vad händer? En ondsint bacill bygger bo i min kropp. Trots att jag under gårdagen gjorde allt för att ta död på den så gav den inte upp utan däckade mig. Min nya klänning får hänga kvar i garderoben. Fattar ni hur synd det är om mig!!!
Fullt av blåsor i halsen har jag och feber och ont när jag kissar. Dumt! Den enda det möjligen är mer synd om än mig i hela universum är min make som måste leva ihop med syndomma mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jättesynd om dig! Du måste kurera dig innan ni ska åka på semester! Du kanske kan ha klänningen en kväll på Mallis?

Anna-Eva sa...

Ja..jag hade till och med köpt knästrumpor. Nu får jag vänta. På Mallis man kan kanske inte ha knästrumpor. Jag har kurerat mig jättemycket. Hoppas jag inte hann smitta Togge.

Bendel sa...

Här är en till med blåsor i munnen, och igår tappade jag rösten efter att inte ha brytt mig om det halsonda jag haft några dagar, och än får jag inte fram ett pip. Lite synd om mig med?

Vida sa...

du var saknad :(