söndag, maj 31, 2009

En riktigt trevlig helg





Ja det har det varit. Till skillnad mot förra då jag blev däckad. Nu har Togge varit lite kass men det var värre i veckan. Nåja, den här helgen var super.

I fredags shoppade jag först skor med mamma (till mamma). Sen mötte jag Togge och käkade på Koreana..igen ja. Sen fikade vi på Alexandra innan vi gick på teatern och såg Göran Stangertz och Kajsa Ernst i en fantastiskt bra föreställning, Tills döden skiljer oss åt. Därefter en snabb drink på Mento innan vi begav oss hemåt, trötta efter en lång dag (vecka).

I går blev det först matmarknad i stan och sen till lotten. Vi har skaffat mobilt bredband så jag roade mig med att surfa utomhus hi, hi. Sen bjöd vi mamma på kombinerad pingstmiddag och morsdagsmiddag (i förskott).

Idag upp klockan sex och tvättade. Sen joggade jag klockan kvart över sju. Då fixade sjuklingen Togge god frukost och sen blev det mys i lotten, glass på Råå och mera mys i lotten tills jag fick solsting. Verkligen en härlig helg alltså. I kväll bara förberett inför resan. Längtar såååå.

Inga kommentarer: