torsdag, juli 16, 2009

Kort lägesrapport

Jag har inte semester!

Förra helgen var vi på besök hos Andersens i Svalöv. Mycket trevligt. God mat, trevligt sällskap mm, mm. Timpa var, som synes nedan, också med. Han har börjat jobba och trivs mycket bra. I morgon ska jag och Togge till Helsinge på Själland. En liten weekend i all enkelhet, för att inte förgås innan SEMESTERN!

Jag är inte besatt av semester. Semester är inte alls viktigt för mig. Den som tror mig kan räcka upp en hand.

Mor mår faktiskt också bra. Det har hon varit tvungen att erkänna nu. Enligt hennes egna ord.
Alltså, allt är väl.
See u soon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar minisemester mitt i osemestern! Kram från din semesterlediga trevliga kollega.

Marsala sa...

Jag har ALDRIG semester!
Men mamma lät som hon "ska" låta, sist vi pratade. För första gången på över ett år. Att hon har tråkigt ibland är väl oxå ett friskhetstecken. Att hon orkar göra saker hon vill!