torsdag, juli 30, 2009

Storytel

Då och då agerar jag Buzzador och får prova på produkter gratis om jag berättar för andra om dem. Just nu buzzar jag Storytel.

Det är en sida där du kan lyssna på ljudböcker i datorn eller i mobiltelefonen för ett fast pris. Antingen en bok per månad för 79 kr eller obegränsat med böcker för 149 kr i månaden.

Jag som varit en sådan motståndare till ljudböcker har plötsligt fastnat. Med en enkel nedladdning till mobilen kan jag lyssna var jag vill, när jag vill, hur mycket jag vill och på det allra senaste i bokväg.

Plötsligt går promenaden som en dans och bussresan och väntan på bussen. Jag lyssnar hela tiden. Detta var en tjänst för mig och jag tror jag ska bli prenumerant när gratistiden är över. Helt suveränt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ljudböcker är kanon - förutom att man glömmer att man väntar, går eller står så slipper man höra på alla idioter runt omkring en!