onsdag, januari 20, 2010

Dagen idag..

..har varit trevlig. Jag blev bjuden på lunch av min fd kollega/teamchef Grethe som nu jobbar på lasarettet i Landskrona. Återigen tack för lunchen G, det var trevligt.

Sedan träffade jag även min kära gamla kollega Annika, som jag inte sett sen hon slutade, samt min gamla chef Lisbeth. Mycket kul att ses tjejer! Därefter fick jag se hur G hade det på sin avdelning innan jag lämnade för att mäta fönster hos Timpa.

Efter det skulle jag köpa persienner på Jysk men kom på att jag inte riktigt hittade samt att det var långt att ta sig dit och tillbaka till fots, så jag skippade det och tog en fika på stan istället. Köpte även en god bok som jag läste. Persienner köpte jag sedan på Jysk i Hbg, så nu är det fixat. Hoppas att vi kan få ongen på plats tills på söndag.

Inga kommentarer: