söndag, november 07, 2010

Glad och nöjd

Jag har haft en bra helg. Den började redan i fredags med Ladies Night i Malmö. Jag hade oroat mig lite över det för jag är ju inte nån riktigt typisk tjej. Men det var kul fast det blev lite långt eftersom vi käkade först och var där redan halv sex. Själva showen började inte förrän vid 22 eller nåt. Jag tappade faktiskt koll på tid och allt då det var så tjoigt och stimmigt.

I lördags ville svärmor träffas så vi fikade tillsammans på Why not café. Det var Tord och ungarna också så vi var ett helt gäng. Mycket trevligt. Sedan hade Togge och jag myslördag med film och sånt..

Idag skulle Togge till Stockholm så vi tog det lugnt ihop på förmiddagen bara. Sedan stack jag och Timpa till kolonin och hämtade hans cykel. Det var fint väder och skönt att vara ute. Jag bjöd honom på Mc Donalds och sedan en fika innan vi stack hem och fortsatte umgås. Nu har han precis stuckit hem och jag och Essi ska ha tjejkväll och se SATC 2. Fast berätta det inte för nån!

Inga kommentarer: