torsdag, mars 15, 2007

En sån underbar kväll

Först har jag haft en trevlig kväll på jobbet och när jag kom hem väntade mys. Dörren till vardagsrummet var stängd och bakom den fanns tända ljus, en flaska vin och några goda ostar. Jag satte mig ner och vi pratade och åt en stund medans vår galna katt for hit och dit utanför. Hon fick inte komma in eftersom hon var bindgalen. Togge sa att hon lekt med något på stolen bredvid mig och bad mig titta efter vad det var. Jag lyfte på duken och något föll till golvet. Det var en litet paket, till mig!! Det innehöll två stora öronringar i silver. Jättefina!! Tack min goa gubbe. Tänk va, bara si sådär fick jag paket. Visserligen fick jag inget på min födelsedag men det är ju glömt nu :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är han väluppfostrad min son?

Anonym sa...

Åhh, vad mysigt att bli överaskad utan att ha en aning, mkt roligare än att veta i förväg. Gulligt av honom!/Hulda

Anonym sa...

Detär ju roligare att få presenter lite så där när man inte förväntar sig något, på födelsedagar kan det lätt bli något som köps bara för köpandes skull, Nu fick du en ärlig fin present på ett klurigt sätt...