torsdag, mars 01, 2007

Ööööööööööööööööh!

En sån pissig morgon. Drömde att någon, det var en man i alla fall, stod och öste beröm över mig om Timothy. Timpa var enligt denna man så smart och trevlig och jag skulle bara höra vilka fina ord Timpa hade att säga om mig. Mannen skulle just börja berätta när jag blir väckt av sonen.

"Öhhh, jag mår så dåligt, jag kan inte gå till skolan idag."
Och jag ska inte skriva vilka fina ord han sa om mig när jag skällde på honom och sa att han måste gå ändå. Fast det gjorde han inte. Nåja, det blir dataförbud över helgen så han får skylla sig själv.

Till råga på allt låg hela Comhem nere också så jag kunde varken använda datorn eller telefonen.
Idag ska jag handla öl till festen och samtidigt bjuda syrran på lunch på båten. Ni har väl inte missat Tycho Brahes (ganska) stora kolde bord på lunchen? 75 dkr. En kall pilsner slinker nog ner också och sen ska jag på en timmes massage. Därefter blir det dock bara hårda bud. Städa, handla och laga mat till festen.

Tjingeling!

Inga kommentarer: