onsdag, februari 13, 2008

Alldeles ny

17 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Bilden är tagen 9 februari i år. Helt otroligt va?

Mia sa...

En liten parvel som inger stort hopp om varmare tider. Fin bild.

malin2 sa...

Åh, vår!! Saknar tussilago.
Otoligt!

Anonym sa...

Så härligt med lite vårtecken, dom behövs!

Marsala sa...

Stackars liten!

Anonym sa...

Åhhhh vårens första tussilago :)

Husbilen Credo sa...

Stackars liten fel årstid ... men den är varmt välkommen ... fin bild

Anonym sa...

Samma tema som jag, man kan ju hoppas att vi slipper en köldknäpp. Jag är så nöjd med en mild vinter!

Anonym sa...

jag har snödroppar men inga tussilago hemma hos mig.

Anonym sa...

jag har snödroppar men inga tussilago i trädgården än.

Anonym sa...

oj...redan??

Åsa sa...

Årets första, den välkomnar vi med värme.

Sarah sa...

Egentligen är jag inte förvånad med tanke på vädret ;o)

Åsa sa...

Men det var värst! Redan? Det är väl ändå lite i tidigaste laget. Hur ska det bli fram i mars och april om det blommar redan :/

Cattis sa...

nämen, nu så är våren kommen, nu så är våren här...

Den är tidig i år. Men jag gillar det!

kram
Cattis

Anna-Eva sa...

Tack för alla kommentarer.Idag skiner solen och jag ska bort till kolonilotten och se om mina lökar kommit upp.

Nässelblom och choklad sa...

Missade dig i onsdags. Det var så många bilder den här veckan. Jag har också sett vårtecken,men idag är det det kallaste det varit den här vintern. Stackars blommor.