onsdag, februari 06, 2008

Princessi


Love, love, love

8 kommentarer:

Anonym sa...

O, du vackra varelse, jag smälter när jag skådar in i dessa ögon.....

Marsala sa...

Hehe, du är väl så blöthjärtad men kan bli, syrran! Gör en Essi-scrapbook vetja http://swescrapbook.blogg.se/frvaringscraprum.html! Fast då får du nog skaffa en 4-rummare.

Marsala sa...

Hehe, du är väl så blöthjärtad men kan bli, syrran! Gör en Essi-scrapbook vetja http://swescrapbook.blogg.se/frvaringscraprum.html! Fast då får du nog skaffa en 4-rummare.

Anna-Eva sa...

Det ska jag fanimej göra! Mappen Esmeralda i datorn innehåller nära 70 bilder! Vadå blöthjärtad förresten, du ska snacka. Och personen anonym ovan :)

Anonym sa...

Men, Marsala , menar du att du är o förblir oberörd av dessa ögon?
Jag är inte blöthjärtad, bara mycket förtjust i kattsläktet.

Marsala sa...

Jag är en kattflicka jag med, men jag har inte 70 foton på mina gamla katter. Och så har jag blivit så allergisk... :(

Anna-Eva sa...

Åh Essi Pessi Päron min lilla gullerumpa!! Fastän jag lever med kattan blir jag alldeles varm om hjärtat när jag ser den här bilden för jag är så in i norden blöthjärtad.

Anonym sa...

Thi hi, vilka tjackögon! =D /Hulda