söndag, februari 03, 2008

Fredagsmys

I fredags hade jag lunchträff med två av mina före detta kollegor. Det är ju för hemskt, att de är föredettingar nu. Vi åt god mat på Åhléns och pratade, pratade, pratade.. Mest jag och Samra såklart. Marlene hade jobbat natt på ambulansen och hade inte sovit så hon blev tystare och tystare i stället ha, ha. Åh, vad jag saknar er, vi måste träffas snart igen. Sen shoppade jag och gjorde en myskväll med Togge. Vi åt och drack mycket så min stackars mage var inte glad igen i lördags. Då fick den meduxin. Nästa helg ska Togge och jag resa bort och mysa tillsammans igen. Vi behöver det. Den här helgen var inte så kul mammamässigt. Kära sonen hade massor av dumt bus för sig. Bra att han får umgås med stränga mormor lite nästa helg hi, hi.

1 kommentar:

Marsala sa...

Att kalla mamma för sträng är väl en mer än mild överdrift!? Fast hon behöver ju bli lite behövd :)