lördag, februari 19, 2011

Firat!




Då var man 44 år då, tillsist. Dagen började med att maken överraskade med ett par härliga turkiska sockor. Har saknat mitt förra par som jag slet ut.
På arbetet blev jag grattad av kollegan som GLÖMT min present. Skandal! *blink, blink*


Därefter var det svärmors tur som förärade mig ett presentkort på Kapp Ahl.


Fast egentligen blev jag grattad redan förra veckan då jag fick tulpaner av mor, som fortfarande står! Och ljus och en fin sjal av Sten och Christina.


Min önskan denna födelsedag var att få slappa och se på film och det fick jag också. Efter burgare, glass och film nummer ett somnade jag.


Därför ska jag fortsätta firandet idag med film nummer två.
Gratulationer per sms kom från Aspö, då jag som sagt sov tidigt.

Tack så hjärtligt för alla gratulationer!

Inga kommentarer: