onsdag, september 12, 2007

Tiger


10 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Jag och Essi busar. Både jag och hon brukar tillsist bli så exalterade och adrenalinstinna att det blir en kamp på liv och död :)

Anonym sa...

Veckan som gått har varit relativt kattfri, tack och lov.

Admin sa...

Aj, ajajajaaaaaaj!

Anonym sa...

Aj aj!

Marsala sa...

Haha. Är det så man fixar en sån där desensibilisering eller vad det heter, när man är kattallergisk?

Anonym sa...

Uj! Katten ser fullkomligt livsfarlig ut ;)

Sofia Eriksson sa...

Katten ser nu galen ut! :D

Anna-Eva sa...

Hej alla. Jovisst är katten galen, precis som jag men där emellan är vi så goa, så goa så :)
Men jag är glad att hon iaf hör till tamkattens släkte och bara är tokvild ibland.
Jag tog bilden igår och tittar jag på mina händer idag så har jag inte ett enda sår.

Anonym sa...

Och henne ska jag passa, ojjoj

Anonym sa...

Ansinnigt vacker katt.....