onsdag, mars 12, 2008

Mitt på ljusa dan



10 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Den här bilden tog jag för att det såg så lustigt ut när jag låg i sängen och tittade ut. Solen sken, himlen var blå och månen lyste alldeles klart.

Anonym sa...

Härlig mix av ljus och mörker, natt och dag.

Wickans värld sa...

Ser ut att vara en härlig dag...

Anonym sa...

Vilken härligt blå himmel. Här är det bara grått, grått och grått.

Rajson sa...

Den blå himlen vill jag att skickar hit bums,Tack!

Nässelblom och choklad sa...

Härlig bild! Först känner jag bara den härliga friheten som en blå himmel ger, men tittar man närmare är det ett fantastiskt möte mellan dag och natt.

Sarah sa...

Jag vill med ha den sköna blåa himlen här ;o)

Husbilen Credo sa...

Alla önskar vi oss en riktigt klarblå himmel och allt vad det är ...

Anonym sa...

Det är häftigt det där med månen på blanka dan. Det händer ju.

Fritt ur hjärtat sa...

Sannerligen en annorlunda bild. Roligt hur man ser bilder i vardagen.