onsdag, mars 05, 2008

Skåne, 5 mars 2008



12 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Trodde verkligen vi skulle få slippa det här. I helgen började vi ju vårbruket i kolonin och nässlorna var uppe så jag tänkte plocka och koka soppa. Och nu det här, suck!

Anonym sa...

Ja, när vårmånaden är här då kommer den försenade vintern :(

Rajson sa...

Ja det är snabba växlingar.Inga stabila årstider här inte!

Anonym sa...

Ja när man minst vill... men fram till Aprill kan det ju "spöka"

Anonym sa...

Så vackert det är ändå!
Hellre lite snö och solsken än att det är grått och trist!

Frukostflingan sa...

Vad snopet att inte kunna plocka nässlorna för jag antar att du sett fram emot en god soppa!

Åsa sa...

Haha! Värsta aprilvädret ;-)

Pumita sa...

Ja, vilket bakslag! Det vill vi verkligen inte ha.

Anonym sa...

Massgaisten veinar piskar u peinar, augo å åiro fulle me snöi......
/Anonym :D

Klimakteriehäxan sa...

Ur led är tiden och vi med den!

Anonym sa...

Anar jag lite snö på tak och mark? Jag som trodde att vi hade fått allt....*s*

Anna-Eva sa...

Anonym var en glad prick och antagligen släkt med mig på något sätt. Idag är det redan vår igen tack och lov.Tack alla andra också för era kommentarer :)