torsdag, november 27, 2008

Jag borde vara jätteglad

Jag har nämligen fått nytt jobb. Men tyvärr mår jag inte alls bra just nu. Det blir säkert bättre efter begravningen när jag fått andas ut lite. Således blir det inget firande idag som planerat, ingen After Work. Men nu ska jag berätta om jobbet. Det är på medicinmottagningen och är på heltid måndag till fredag med lediga röda dagar. Precis som jag önskat i ett par års tid nu. Det passar helt enkelt bättre för mig att ha fasta tider och dessutom samma tider som min älskade man. Det ska bli så vansinnigt kul att göra något nytt!! Visserligen har jag känt mig vansinnigt trött på Helsingborgs Lasarett men jag får väl tänka om. Från och med måndag ska jag bara tänka positiva tankar om allting.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis till nya jobbet!! Du får fira det ordentligt sen..när du känner att det är rätt läge:)
/Katarina

Anna-Eva sa...

Tack :)

Marsala sa...

Whoops! Redan nu?