onsdag, februari 24, 2010

Iaf så är jag ARG

Idag så har jag iaf haft besök av den allra bästa sonen i världen, vilket skvaller som än florerar om honom. Kan ni fatta, han hade otur och blev sjuk 2006 och fortfarande dras han runt i smutsen på Miatorp. Av folk som inte har den blekaste aning om vad som egentligen hände då.

Idag hade jag som sagt besiktning av år lägenhet där. Och när vi skulle skiljas åt sade plötsligt Förvaltaren, "Hur är det med din son?". Jag blev lite förvånad men svarade att det var bra.

Sedan kom detta:
"Jo, för några veckor sedan var det liv i A trappen och en stackars tjej fick skulden. Men när jag pratade med hennes pappa så visade sig att hon visserligen varit ensam hemma men haft en myskväll med sin kompis och det var Timpas polare som varit där och fört liv." (Det hade någon snäll granne sett och jag vet nog vem det är!)

Jag höll på att få spel! Förklarade att Timpa bevisligen inte befunnit sig i närheten av varken Hbg eller A trappen vid aktuell tidpunkt. Och att han inte ens umgicks med någon i Hbg för tillfället. Men Förvaltaren vidhöll att det var SÅÅÅÅ synd om denna tjej som fått skulden för buset när det inte var hennes fel.

Hur dum är han? Är det en tonårstjej i kvarteret är det stor chans att hon umgås med samma folk som Timpa gjorde. Och att de går på att hon bara hade en lugn tjejkväll???? De hade säkerligen babblat om sitt FF på msn eller Facebook.

Nej, nu får ni fan låta min son vara ifred! Han är inget helgon, men vem är det! Och nu bor vi i Landskrona och det finns inte en chans i he-e att Timpa dyker upp på Miatorp igen! Bye, bye idiots!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snälla nån!!?? Man ska inte anklaga innan man har ordentliga fakta....dålig stil tycker jag av den dära...den dära....hrrmmm.
Skönt för er att slippa dem nu!!
Kram från kollegan