tisdag, januari 29, 2008

Värme

Man kan ju inte beskylla vädret för att vara varmt och gosigt just nu. Tur är det väl då att det finns annat än vädret som värmer ett fruset vinterhjärta. Jag jobbade långhelg i helgen. Fredag, lördag, söndag kväll. Då har jag alltid lite svårt att skiljas från familjen. Men helgen blev mysig. Jag har jobbat med trevliga kollegor och trevliga patienter och den tidigare stressen på min arbetsplats var som bortblåst. Och så kom jag hem i söndagskväll (fick skjuts av R-M så fort gick det också) och mös i soffan en stund med maken och sen ville jag surfa. Och där bland kommentarerna finner jag följande från någon som vill vara anonym:

"Jag tycker du är en under skönhet både på insidan och utsidan. Jag är glad att ha dig som min vän. Kram från gissa vem???Kanske någon som jobbar med dig???"

Snacka om att jag blev varm om hjärtat. Och så gott jag sov sen. Tack :)

Inga kommentarer: