onsdag, juli 23, 2008

Flervåningshus


8 kommentarer:

Wickans värld sa...

Såg läckert ut på bild! Är det ett kollektivboende?
När jag ser sådana stora nät påminns jag om en av de första bio-filmerna jag såg. Det var en Tarzan-film, o hans son med fint o lockigt hår fastnade i ett jättenät! Han var tvungen att klippa av sig allt hår. Fasade för det när jag såg nät o spindlar öht när jag var liten!! Nu är jag inte lika rädd för spindlar mer!

Fritt ur hjärtat sa...

Helt otroligt! Måste varit ostört arbete ett tag. Fi bild.

Husbilen Credo sa...

Otroligt vackert måste vara ännu vackrare med lite dagg i. Orginelt
Ha en fin dag

Pumita sa...

Om inte kollektiv (som Wickan föreslår) så iaf flerfamiljshus! *asg* Var är besten? Ser den inte...

Spännande bild!

Anonym sa...

Oj, vilket spindelnät!

Resa med Herbert sa...

Hej Anna-Eva!

Mycket vacker och stilla bild.

Solvarma hälsningar från Irene

Anonym sa...

Det var ett stort nät mitt ute i skogen!

Anonym sa...

Sicket nät! Ämnat för större byten kanske?! Jättefin bild!