fredag, juli 11, 2008

Jetlag


Inte visste jag att jag var en så känslig kropp. Jag har sett fram emot att jobba nätter och jag tycker verkligen att det är både kul och stimulerande men denna jetlag..

Efter två nätter vet jag knappt vad som är natt och vad som är dag och befinner mig mest i ett märkligt töcken. Att vara vaken på natten är inga större problem, det är nästan de lediga dagarna som är värst. Jag är inte trött utan mer dimmig och har absolut noll energi.

Antagligen skulle detta problem gå över om jag jobbade nätter under en längre period men det vete sjutton om jag skulle våga prova. Tur att semestern hägrar. Bara 30 timmars arbete kvar nu..host..30 timmar! Vem kan ha gett mig ett så idiotiskt schema precis före semestern!! :) :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör det inte - det tar x antal år innan du blir människa igen efter att ha nattjobbat!