tisdag, december 26, 2006

Allt om inget eller inget om allt?






Oj och hoppsan. Nu är glada julen slut, slut, slut får jag lova. Vi har varit hos lilla svärmor( och Micke såklart ) och ätit Afrikansk köttgryta, gooottt!! Detta sköljde jag ner med litta rödvin och ett par drinkar, sen var jag på lagom bra humör. Lagom nog för julklappar och Couronne innan krogrunda i Hbg på Stinsen, Sailors och Harrys. På alla ställen var Margaritan misslyckad, bläääää och skäms. Märkväl att detta hände innan klockan 20.30 hi, hi. Nu surplar jag Sangria och snackar skit med Samba som äter knäckebröd med ena foten. Min dyra kära älskade make gosar med katten i soffan å Timpa har polare och kebabtallrik hemma. Jag är värd att vara lite tokig idag. Tjingeling. Älskar er alla.
Förtydligande: Min kära Togge mötte alla i Couronne men besegrades endast av Mikael Sandberg. Hurra för Micke!

Inga kommentarer: