tisdag, januari 02, 2007

God afton


I kväll har jag varit tråkig. Jag kom hem från jobbet, lagade mat, rensade kattlådan och sa hej till sonen och kelade med katten. Sen sa jag hej till maken när han kom och kröp till kojs för att vila middag en stund.

Såklart skulle grannen börja borra då och en kollega ringde från jobb för att fråga om något men sen råkade jag slockna hårt och gott. Kanske berodde det på att jag testade om Tavegyl fungerade bra mot mina allergiska besvär också. Doktorn på jobbet sa att nackdelen med dessa var att man blev sömnig.

Därefter var jag tråkig fast Togge lockade upp mig med färsk ananas. Nu är jag såklart inte sömnig alls. Vad ska jag hitta på då? Jag har ett gäng olästa böcker men känner ingen lust att läsa för tillfället och på TV finns inget jag vill se. Det är bara att konstatera, jag är GNÄLLIG!

Inga kommentarer: