onsdag, januari 24, 2007

Två galna ungdomar




Min son har hela veckan försökt komma in i en bra sömnrytm som innebär att somna på kvällen och vakna på morgonen. Under hans depression har han lyckats somna men sen vaknat och inte kunnat somna om. Det har slutat med att han sovit på dagen och varit vaken om nätterna. Så nu ska han hålla sig uppe i ett dygn för att försöka vända på det hela. Det roliga är att Hulda, hans kusin bestämt sig för samma sak. Hon kom hit i förmiddags med ögonen i kors men piggnade till efter ett tag och pratar nu oavbrutet. De ska färga Timpas hår och det är ett företag jag inte vill lägga mig i. Dessutom har hon handlat julklappar för att tillsammans med sin sambo fira jul för tredje gången den här säsongen. Nåja, jag önskar dem en god jul även denna gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla skummt att han tänkte samma som jag! Jag menar, så mkt. släkt är vi ju inte att vi skulle vara så synkade?