onsdag, augusti 29, 2007

Blågult



Ordlös Onsdag

10 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Så här i VM tider får man ju flagga lite för våra duktiga idrottsmän och kvinnor :)
Klicka på bilden och kliv in i sommaren en stund.

Nässelblom och choklad sa...

Ja, det passar bra med blågult i dessa tider. Fint med en naturlig svensksymbol!

Admin sa...

Sommaren som försvann - temperaturen sjönk som en sten i natt! Täck över "Heja Sverige"-rabatten, så den håller hela VM :-)

Anonym sa...

Heja Sverige! Och alla duktiga idrottsmän/kvinnor.

Tiger sa...

Hoppas att du satt in din bild för Sanna, Wissman o Holm! Idag gäller det =)

Anonym sa...

Jakligt trist att jag missar det. Har desvarre ingen kabel tv har. Härliga färger!

Sofia Eriksson sa...

Jag är sjukskriven och ser på VM hela dagar... Tyvärr är inte koncentrationen på plats, men jag hoppas att jag i alla fall kommer ihåg något i efterhand.

Blågult känns så hemma! :)

Åsa sa...

Tidsenligt foto med aktuella färger, jag får se det hela i komprimerad form när jag kommer hem från jobbet :-(

Nejma sa...

Vackra blommor! Friidrott tycker jag är tråkigt att titta på, så jag har ingen aning om hur det går för någon. Och är lika glad för det.... ;-)

Kent Filppu sa...

Härligt, fast här i Honduras blir ingen friidrott. Ingen bryr sig om såna som springer utan boll.