onsdag, augusti 08, 2007

Godiskiosk



Ordlös Onsdag

14 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Som vanligt, klicka på bilden för en trevligare upplevelse :)

Åsa sa...

Det är inte utan att man blir lite sugen.

Anonym sa...

Nej, jag blir inte sugen, blir inte sugen, inte su....
Jo , det blev jag.... :-)

Anonym sa...

Vilken dröm för godisråttor. Själv äter jag inte godis sedan 5-6 år och blir helt ärligt inte ett dugg sugen. Men jag gillar bilden!!

Marsala sa...

Du är dig lik! Men det var färgglatt värre! Och inte för mig som har diabetes...

Admin sa...

Jag har inte diabetes, ingen större självkontroll vad gäller godis heller ;-) Ge mig, ge mig alltihop!

Anonym sa...

Mumsfillibabba. Till min egen förvåning blev jag sugen på de där geléiga napparna...

Michael sa...

Mmmm...vad kallades den godis klubban....Hmmm var det snus klubba.

Cissi sa...

åh varför klickade jag på bilden. snacka om att bli godissugen!
Snusklubbor heter de ja och de är ju så mumsiga

Mildamakter sa...

Säger bara mmmmmmmmmmmmmmm ;o)

Nejma sa...

Inte vågade jag klicka på bilden inte. *s* Jag känner mej själv. *asg* Godiset här är inget gott, om man inte gillar choklad förståss. Så en sån där bild kan ge mej hiskelig hemlängtan till en riktig svensk godisaffär.... *mums*

Anna-Eva sa...

Jag vill bara tacka för alla kommentarer och samtidigt be om ursäkt för jag har tittat på alla bilder i Ordlös onsdag men bara hunnit kommentera några stycken. Jag tycker att alla bilder är så fantastiska och förmedlar tankar och känlor och visar lite hur vi är som personer.Jag har semester och måste helt enkelt ut i det vackra vädret, jag sitter ändå alldeles för mycket framför datorn :)

Kent Filppu sa...

Underbar bild. Det godaste jag sett på bild utan alkohol :-)

Anonym sa...

Gott!
och idag, när jag tittar in här, är det lördag och inte onsdag. Bra för jag är sugen på lördagsgodis nu ;-)