onsdag, augusti 22, 2007

På resande fot


11 kommentarer:

Marsala sa...

Sånadär Nallar brukar ibland skolbarn skicka ut i världen, med en skrivbok. De brukar komma tillbaka. När åker din?

Admin sa...

Va? Förklara, jag har inga barn och känner inte till resande nallar.

Marsala sa...

Låg- och mellanstadiebarn har skickat iväg en massa nallar på resa, sista åren. Adresslapp och anteckningsbok på säkert ställe. Sen ber dom någon resenär att ta med den och skicka den vidare med nån annan. Som en budkavle. Jag tror någon kom till Japan innan den fick hemlängtan och kom hem.

Anonym sa...

Var är foten?

Anna-Eva sa...

Foten? Ja den står jag nog på :)

Anonym sa...

Vad är det för "rulle" på bänken? *Nyfiken i en strut!* ;)

Anna-Eva sa...

Det är min högvinst från Gröna Lund. Ett helt "däck" med Ahlgrens bilar :)

Anonym sa...

Vad spännande. Ska din nalle ut och resa också? Undrar vart den kommer att ta vägen då.

Nässelblom och choklad sa...

åh, vad gulligt och spännande. På mina barns förskola skickade de ut ballonger på FN-dagen med fredsbudskap och ett brev. De fick en hel del svar och intressanta berättelser om var ballongerna återfunnits.

Åsa sa...

Nalle, resa,Gröna Lund, Ahlgrens bilar, låter som en trevlig dag.

Kent Filppu sa...

Jag var också mest nyfiken på rullen, men när jag läst kommentarerna så fick det sin förklaring.

En bild som ger upphov till kreativa tankar.