söndag, oktober 28, 2007

Allmänt babbel

I morse strax efter att jag vaknat upptäckte jag att jag var döende. Förmodligen hade jag en rejäl inre blödning. Uffa hugaligen så hemskt! Men så kom jag på att jag ätit rödbetor dagen före. Och då blev jag raskt botad och kunde återgå till livet. För övrigt har vi babyboom på jobbet. Två bebbar födda samma vecka. En söt liten flicka till Ditte den 22/10 och en rejäl stilig gosse till Maria den 27/10. Grattis till dom!!!
Höstlovsveckan har börjat och huset har varit fullt sedan i fredags. Minst tre personer vistas på Timpas rum hela tiden och de avlöser varann så jag inte har en aning om vem som är där just nu, förutom Andy och Timpa då som är liksom kärnan i samvaron. Det är rätt trivsamt egentligen men Essi tycker inte om detta eviga springande utan är nervös och missnöjd. Togge och jag försöker vara lite duktiga men igår var vi slappa som fan, det var skönt. Så livet är rätt gott ändå trots att det snart är vinter.Tjingeling!

3 kommentarer:

Marsala sa...

Köp svängdörr och lura in katten i sovrummet (Med en Microlax :D)

Anonym sa...

Njut av livet och det som är skönt. Du är frisk, Timpa har fullt upp med datorer och kompisar, Togge och du slappar, det tror sig katten (fyndigt eller hur) att Essi är missnöjd, ingen kliar ju henne bakom öronen.

Anna-Eva sa...

Men hördu min anonyma vän (klart jag vet vem det är men det får inte ni andra veta ha, ha)vi kliar visst katten bakom öronen!Och under hakan med för den delen.Hon är familjens mest bortskämda medlem.