onsdag, oktober 10, 2007

Makekrake


13 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Min stackars gubbe är dålig idag. Han är ångande varm men fryyyyyser!

Anonym sa...

Hmmmm...ja nu är det den tiden på året. Influensa och vinterkräksjuka...Jag vill inte. Hoppas att han kryar på sig snart

Nässelblom och choklad sa...

Oj, oj det ser inte bra ut. Må stackaren krya på sig. Rolig rubrik du hittade!

Sarah sa...

Är det tempen man skymtar i munnen! Stackare...

Boel sa...

Rolig bild men lite otäck också. Jag känner mig sjuk bara jag tittar. Hoppas personen ifråga tillfrisknar snart.

Admin sa...

Men stackarn - åsså får han ligga där eländig inför oss alla bloggare.

Fast det är klart han får väldigt många krya på dig-hälsningar då: Krya på dig makekraken!

Miss Marie sa...

usch, hoppas han blir battre snart! sjuk vill man inte vara!

Anna-Eva sa...

Maken tackar för alla krya på sig hälsningar och har själv godkänt att jag lade ut bilden. Han är väldigt mysig när han är sjuk min lilla gubbe.

Åsa sa...

Stackars makekrake, vi lider alla med honom. Krya på sig!

Anonym sa...

Stackars makekrake... inga är så sjuka som sjuka män.

Pumita sa...

Mycket talande bild! Hoppas att han blir frisk snart!

Anonym sa...

tydligt arrangerad bild.

Nejma sa...

Stackarn! "Ni kvinnor snackar om att föda barn..." Kommer ni ihåg den reklamen? Helt klart huvuden på spiken! Hoppas maken mår bättre nu.