onsdag, oktober 17, 2007

Lat Onsdag


7 kommentarer:

Anna-Eva sa...

Denna bild är tagen onsdagen den 15 augusti i år. Togge och jag bodde på Gästis i Bålsta i 6 dagar. Dagen innan hade vi gjort Stockholm, varit på Grönan och haft helkul. På ett ställe i Gamla stan köpte vi gamla serietidningar, ren nostalgi och just denna onsdag tillbringade vi på rummet, i våra sängar, läste gamla tidningar, slappade och bara hade semester. Urmysigt.

Admin sa...

Ni har inte bara gamla serietidningar, ni har fina skor!!! Slappardagar borde man ha fler av.

Anonym sa...

Det är härligt med såna dagar då man bara får vara. Tyvärr är dom allt för få i vår hysteriska värld.

Åsa sa...

Gamla serietidningar är bara så bra, själv har jag en "skatt" i en gammal byrå. När man är sjuk då brukar dom komma fram tillsammans med flanellisen, man blir inte friskare men det är uthärdligare att vara sjuk:)

Pumita sa...

Snygga sandaler! Den plattare varianten, menar jag. De andra skulle jag inte kunna gå i med mina Kalle Anka-fötter. ;)

Anonym sa...

Låter som ni haft en riktigt skön dag;)
Vad paff jag blev, när du kände igen Fortuna....då är vi ju nästan grannar;)

Marsala sa...

Det är smart att ta in på Gästis och vara lat. Hemma skriker ju disken o dammsugarn o ungen o katten o...