måndag, augusti 25, 2008

Världens mest bortskämda katt



Våran Esmeralda måste vara den mest bortskämda katten i världen. Trots att hon är innekatt tycks hon aldrig ha tråkigt. Hon får så mycket gos av sina två hussar och sin matte så att hon ibland måste gömma sig. Det är inte så att hon är bortskämd med mat, hon äter ju ingenting mer än torrfoder och det är hennes eget val. Visserligen äter hon exklusivt torrfoder, Science Plan, men det är ju för att hon har känslig mage. Vi älskar våran lilla pussesnuttalisafisa så mycket, så mycket. Egentligen borde hon få en egen blogg för jag har hundratals bilder på det lilla livet. Är jag tokig eller vad?

2 kommentarer:

Marsala sa...

Husse ser lite bortskämd ut han med... :-)

Ormen sa...

Klart du är tokig, det är alla som älskar sin katt.
Utom jag ,jag har ett mycket sunt förhållande till min lilla Neopeopuddingpojke.....