fredag, juli 06, 2007

Hm, hm, hm..faktiskt ganska glad idag


Även fast det regnade hela dagen och även fast xxxxx :) röt högt på expeditionen och även fast jag skar mig i fingret på paraplyet så blodet rann och även fast jag var dum mot Togge i morse och även fast jag ätit för mycket mat och även fast jag inte orkade träffa Malena på stan och hennes kompis från Kungsbacka och även fast jag hela tiden hostar så jag kiknar. Även fast allt detta så är jag glad för jag har pratat med Timpa och han ville prata med mig och han var glad och vi pratade på riktigt och han sa hej då utan att lägga luren i örat på mig. Han sa hej då, nu ska jag se på TV.

Bilden är från en av de roliga dagarna i Malmö, när jag och Timpa gungade på dagisets lekplats och sjöng We are the champions i högan sky utan att skämmas över någonting :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig, ärlig Q och mamma du är! Tänk om alla våga vara lika ärliga.

izza sa...

http://smakrik.blogspot.com/2007/07/biff-stroganoff-tvling.html

izza sa...

Hej! Välkommen att delta i min Biff Stroganoff tävling! (blev visst bara länken i förra kommentaren)

Anna-Eva sa...

Tack kollega. Kul att du gillar min blogg och fortsätt gärna läsa :)