onsdag, juli 25, 2007

Vid regnbågens slut



Ordlös Onsdag

14 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att vid regnbågens slut finner man lyckan. Fin bild!

Anonym sa...

Har hört att det ska finnas en skattkista med pengar där också. Fast det kanske är det som är lyckan för en del. Fin bild.

Nejma sa...

Regnbågar är väldigt speciella fenomen med mycket skrock kring sej. Har ni hört att man får vårtor om man pekar på regnbågar? *s*

Vacker bild!

Admin sa...

Vårtor :-) det hade jag inte hört förr. Fin bild och ännu en himmel. Räknar någon ihop hur många himlar det är idag? Längtar vi alla till BLÅ himlar kanske...

Mildamakter sa...

Det lär ju finnas en kruka med guld i slutet av regnbågen - hoppas att du hittade den :o)

Anonym sa...

Regnbågar betyder tur för mig.
Vilken fin bild, det är inte lätt att fotografera dem.

Anonym sa...

Skattkista och lycka vid regnbågens slut.. eller att man får vårtor av att peka på den. Mjaha... Hur jag än skyndar mig kommer jag aldrig till regnbågens slut.

Härlig bild!

Cissi sa...

jättefin bild! Regnbågar är vackra.

Anonym sa...

Regnbågen ligger som en kupa över husen. Vackert
Britt-Marie

Pumita sa...

Fin bild! Den får mig att tänka på Trollkarlen från Oz.

K sa...

Hoppas att det är ditt hus som är vid regnbågens hus! Fin bild!

Anna-Eva sa...

Tack för alla trevliga kommentarer!

Marsala sa...

"Guds" famn?

Kent Filppu sa...

Det har varit många himmelsbilder på Ordlös onsdag, men det här var den första med regnbåge. En trevlig omväxling.