onsdag, juli 11, 2007

Katt eller Cobra?

8 kommentarer:

Annela sa...

�h, s�n s�t kissemiss. �r det en herre eller en dam? B�ttre med en katt p� telefonhyllan �n en telefon i kattkorgen;))

Anna-Eva sa...

Esmeralda heter min modell.

Admin sa...

Jag vill också ha katt... men nåt får man offra när man flackar runt som jag. Pussa missen Esmeralda från mig!

Nejma sa...

Söt katt! Och Esmeralda är ett jttegulligt namn, som tjejen i Ringaren i Notre Dame.*s*

Jag uppdaerar listan nu.Tack för att du är med på Ordlös Onsdag!

Pumita sa...

Det är jag som bestämmer här ser hon ut att tänka.

Anonym sa...

Undrar om hon egentligen vill det där. Hon ser ut som min kattpojke Lakrits när han lackar ur och gör det matte vill för husfridens skull, och samtidigt tar beslut att göra kvällen till ett smått helsike för mig. Hon är söt Esmeralda!

Anonym sa...

Detta är Essis favoritplats högst frivilligt och hon brukar sitta där och lurpassa. När jag går förbi i min stickade tröja sträcker hon ut tassen och krokar fast sin lilla ko så jag måste stanna :)

Anonym sa...

Fin bild!