onsdag, juli 18, 2007

Tryggt toalettbesök





Ordlös Onsdag

8 kommentarer:

Admin sa...

Bilden är så liten att jag knappt ser.. är det en ängel som vakar på toan tro?

Admin sa...

Bra du fixade till bilden - nu syns hon!

Anonym sa...

Åh..jag gillar änglar.

Anonym sa...

Är det din egen toa?

Anna-Eva sa...

Nej det är toan på Baggens Värdshus på Brännö.Denna lilla ängel och tavlor på väggarna. jag ville knappt kissa färdigt :)

Nejma sa...

Vad gulligt med en ängel på toa. Och tavlor på väggarna! Det hör ju verkligen inte till vanligheterna på offentliga toaletter. Det höjer definitivt betyget på ett matställe i min bok. *s*

Jag uppdaterar listan nu. Jättekul att du är med i Ordlös Onsdag!

Pumita sa...

Ängeln är söt, men de har snott mina handdukar. ;)

Annela sa...

Vilket fint bord och ängeln är underbar!!